Dag 7 Gembes - Bertrix: 35 km - Reisverslag uit Bertrix, België van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu Dag 7 Gembes - Bertrix: 35 km - Reisverslag uit Bertrix, België van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 7 Gembes - Bertrix: 35 km

Blijf op de hoogte en volg Els & Theo

28 Mei 2014 | België, Bertrix

Na een heerlijk ontbijt en met een meegegeven lunchpakket van de madam zijn we na afscheid genomen te hebben vertrokken. Gelukkig niet wetende wat een zoektocht het weer zou worden. Ettelijke rondjes door een bijna verlaten dorp, uiteindelijk de goede weg weer gevonden, door druipnatte bossen, over steenslag weggetjes en eigenwijs als we zijn geven we niet op. We kunnen het nog best hoor! We zitten nu op een prachtige camping en de zon laat zich eindelijk zien, wie weet blijven we een dag langer.

• 28 Mei 2014 - 21:27

Gemma En Henk Janssen:

Hallo Theo en Els,
    wij genieten van jullie reisverslag en leven met jullie mee ga zo door.
    Henk is weer voor een gesprek naar het ziekenhuis geweest.
    Over drie weken weer terug komen, als de tumor in het hoofd stabiel blijft
    is er nog een kans dat hij een eiwit kuur krijg. Het blijf weer spanend.