Dag 23: Ville De Dompiere - Decize :68 km - Reisverslag uit Decize, Frankrijk van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu Dag 23: Ville De Dompiere - Decize :68 km - Reisverslag uit Decize, Frankrijk van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 23: Ville De Dompiere - Decize :68 km

Blijf op de hoogte en volg Els & Theo

13 Juni 2014 | Frankrijk, Decize

Het blijft hier heet en we zoeken dan ook een mogelijkheid om richting huis te gaan, mensen hebben bewondering voor ons maar ook medelijden, zo ook bij de supermarkt, terwijl theo boodschappen deed en ik op de fietsen paste, kwam er een klant naar buiten keek naar de al die bagage en schudde met zn hoofd, in onvervalst frans begon hij een verhaal af te steken, waar ik niks van begreep, ollanda? Oui, oui zei ik, en pakte zijn boodschappen tas en kreeg bananen. Bon voyage riep ie nog en weg was ie, zo ook bij de camping waar we meteen koud water kregen, misschien zien we er wel heel uitgedroogd uit. Gr.

• 14 Juni 2014 - 21:20

Bas:

Respect. Wat moet het daar warm zijn. Het kaartje hebben we ook gehad, haha. Daar zullen ze in Frankrijk ook errug blij mee zijn... haha.
    Veel plezier nog even daar, maar vooral rustig aan met dat warme weer.