dag 30, tours slotdag. - Reisverslag uit Grave, Nederland van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu dag 30, tours slotdag. - Reisverslag uit Grave, Nederland van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu

dag 30, tours slotdag.

Blijf op de hoogte en volg Els & Theo

20 Juni 2014 | Nederland, Grave

Gisteren de tickets voor de terugreis geregeld. Vanmorgen om 4.30 ging de wekker om vervolgens van tours met de tgv naar parijs te gaan, via parijs naar antwerpen, van daaruit met de trein naar roosendaal en alsof dat nog niet genoeg was, van roosendaal naar oss waar marieke ons gelukkig kwam ophalen de schat! Eindelijk thuis na een enerverende 4 weken fietsen door frankrijk. Wat hebben we leuke lieve mensen ontmoet, petjes gingen af, duimen omhoog, en wat hebben we weer veel dingen ervaren. Het is teveel om op te noemen. 1770 km in 4 weken, we hadden er nog graag 1000 km bij willen fietsen, maar het is goed zo. Dank aan mensen die met ons mee hebben geleefd en wie weet gaat t nog eens kriebelen, maar geen lange weken meer. Fietsen zullen we zeker blijven doen. Groetjes theo en els.

• 26 Juni 2014 - 12:57

Silvia:

Gelukkig weer veilig terug.....Fijn dat jullie het weer zo leuk hebben gehad, knappe prestatie weer !!