Dag 10: Montmedy - Charny Sur Meuse: 56 km - Reisverslag uit Charny-sur-Meuse, Frankrijk van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu Dag 10: Montmedy - Charny Sur Meuse: 56 km - Reisverslag uit Charny-sur-Meuse, Frankrijk van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 10: Montmedy - Charny Sur Meuse: 56 km

Blijf op de hoogte en volg Els & Theo

31 Mei 2014 | Frankrijk, Charny-sur-Meuse

Dat was lekker wakker worden met die stralende zon vanmorgen,
Eindelijk een beetje warmte, zijn we wel aan toe.
Na alles weer ingepakt te hebben, eerst maar op zoek naar een winkel, die zijn de afgelopen dagen maar sporadies te vinden in dit gebied.
Het is de hele dag prachtig weer geweest, was nog niet voorgekomen, heerlijk fietsweer en veel vals plat. Geen fietser te zien. Nogal wiedes met die franse heuvels, volgens ons zijn wij de enige gekken.
Gisteren nog 4jonge vosjes voor de fiets gehad, helaas marieke, het was te laat om fotos te maken.
Vandaag weer wifi, we proberen om weer fotos door te sturen, gr.

• 31 Mei 2014 - 21:24

Marieke:

Hoi pap en mam, wat fijn dat jullie zo genieten. En ook fijn om af en toe via Skype contact te hebben.
    Jammer dat ik de vosjes niet kan zien, maar er zijn nog zoveel mooie foto's te bewonderen.

Dikke kus.

Marieke