Dag 14: Bayon - Fontenoy-le-Château: 90 km. - Reisverslag uit Fontenoy-le-Château, Frankrijk van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu Dag 14: Bayon - Fontenoy-le-Château: 90 km. - Reisverslag uit Fontenoy-le-Château, Frankrijk van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 14: Bayon - Fontenoy-le-Château: 90 km.

Blijf op de hoogte en volg Els & Theo

04 Juni 2014 | Frankrijk, Fontenoy-le-Château

Net voor de regen de tent ingepakt. Onderweg begon het steeds harder te regenen en te waaien, nergens kunnen schuilen, geen restaurant of cafe gezien. Inmiddels toch al doornat en koud zijn we maar doorgefietst naar een camping met nederlandse eigenaren. Behoorlijk uitgeput van de vele kilometers konden we een stacaravan huren. Geen puf meer om de tent op te zetten. Nog steeds rotweer nu dus voor ons lekker comfortabel bijkomen. Morgen zou t hier 30 gr worden, we zijn benieuwd!

• 04 Juni 2014 - 23:41

Marieke:

Zo, dat zijn lekker veel kilometers. Met bewondering lees ik iedere dag jullie berichten. Trots dat jullie dit doen.

xx Marieke