Dag 6: Houyet - Gembes:45 km - Reisverslag uit Gembes, België van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu Dag 6: Houyet - Gembes:45 km - Reisverslag uit Gembes, België van Els & Theo Gaalen & Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 6: Houyet - Gembes:45 km

Blijf op de hoogte en volg Els & Theo

27 Mei 2014 | België, Gembes

Regen net toen we de tent in wilden pakken, wat een bagger weer, dat wordt regenpakken aan, en inderdaad kleddernat geworden, en ook nog een moeilijk te volgen route bij gebrek aan volgbordjes, tis nog steeds België hè! Om half 4 uiteindelijk de brui aan gegeven. Het was toch weer zwaarder dan we dachten, dus lekker naar een camping, geen te vinden, dan maar pension proberen te vinden, en gevonden ook, maar ja tis België en t is dinsdag, alles gesloten, zelfs bij een Nederlander met een gastenverblijf konden we niet terecht, tja dinsdag hè! Maar hij belde een pension 100 m verderop en daar kunnen we overnachten, gelukkig! Maar ze spreken alleen Frans en we verstaan ze voor geen meter, de desbetreffende Nederlander werd gebeld om voor ons te vertalen, ha ha. Daarna heerlijk gegeten met zelfgemaakte port, zelfs onze oren zien er gloeiend uit, zo sterk was ie, hi hi.

• 28 Mei 2014 - 16:50

Ingid Janssen:

Ik hoor (lees) het al.
    Jullie hebben het weer lekker voor elkaar.
    Jullie worden weer lekker verwend door de nodige mensen.
    Een groentesoepje hier, een glaasje daar.

geniet ervan en we zien de foto's wel.

groetjes Ingrid